Sisi Ben enfeksiyon için gitmiştim ilgisinden memnun kalınca hamile olduğumu öğrenince de oraya gidiyim dedim ama 11. haftadan sonra değiştirdim doktorumu temiz sakin bir hastane ama ilk gittiğim zamanki doktorla bu farklı bir insandı sanki bence başka hastane araştırın hiç memnun kalmadım çünkü ben