badeegull kızlar klomen kullandım çatlatma ignesini olalı bugun 16.günüm 13.gün test yaptım kanda negatifti genelde 14.gün adet oldugu söyleniyor acaba kist mi oldu bende yasayan varsa yardımcı olabilir mi ?? :((
Merveeee45 badeegull gecen ay benim iğneden sonra 3 gün gecikti maalesef bgn yine iğne oldum sabah bakalım nasip 🙏
Evrem93 badeegull bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰