Kızlar 3 aralıkta kürtej oldum kanamam 2 hafta sürdü geçen hafta bitmişti. Bu sabah uyandığımda iç çamaşarımım ıslak ve yoğun sarı sarı lekeler vardı. Bir kaç gündürde vajinamda yanma gibi bi his vardı.Sabah Peçeteye kurulanırken bir de kan bulaştı peçeteye ve şuan adet olacak gibi sanki az as belim ağrıyor . Bu durum normal mi doktor ilk adeti 35-40 gün sonra görürsün dedi adet olabilir mi (ama bugün 21. Gün küttejdan sonra.) yoksa enfeksiyon mu bilemedim.