Merhabalar bugün tam 1 aylık olduk ve dr kontrolümüze gittik sarılık olmuş yeni doğdugundan beri her kontrolde sarılık normal cıkmıstı yokTu 1 ay sonra sarılık cıktı buda bizi üzdü korkulacak birşey yok dedi dr ama uzamıs sarılık olarak geciyor dedi
hanımlar sizinde bu durum basınıza geldimi naptınız?