Sedanindenizi Merhaba kizlar, Bu haftaya kadar kabizlik yasamamistim ama bir kac gundur ciddi rahatsiz ediyor. Bu konuda önerisi olan var mi ? Ne yeyip içilebilir ?
Ayse10 Sedanindenizi yoğurdun içine yulaf koyarak yiyebilirsiniz bana çok faydası olmuştu her gün tüketiyorum…
yesmyrtsvr Sedanindenizi ben ezelden kabızım🙈 üstüne hamilelik eklenince sancılar gaz sorunu benim doktorum aç karnına 3 4 tane kuru kayısı ve arkasından bol su önerdi işe yarıyor en azından düzenli yapınca ben faydasını gördüm🌸
Busramusti Sedanindenizi benimde olmuştu doktorum sabahları aç karnına ılık ballı süt önerdi bende işe yaramıştı sizde deneyebilirsiniz isterseniz ayrıca Kuru kayısı kaju falanda yedim
Hfeyza Sedanindenizi bende aynı durumdan haftalardır muzdaribim , kendime marketten meyveli yulaf aldım hem sütle yemiş oluyorsun hem de rahat ettim 🤗
Bsmlh yesmyrtsvr aradığım yorum vallahi 19 haftamdayım artık gaz geldimi nefesım kesilir oldu bunu demiştim kayısı yedım ama su içmemiştim
yesmyrtsvr Bsmlh allahım tahmin edebiliyorum bende olduğum gibi kalıyorum eşim artık dalga geçiyo gaz geldi yine felç geçiriyor filan diye😂
Memmedli Sedanindenizi bol su corba meyve cerez yiyin . Bı kac gunluk yemek rutınınz duzelınce bağırsaklarlarda duzelıyo
Fatma0120 Sedanindenizi benim sürekli kabızlık oluyor ne denediysem olmadı doktor bana ilaçta verdi fayda etmedi ciddiyse doktoruna danış
Sedanindenizi Fatma0120 Bugun yulaf ve kayisi işe yaradi sanirim. Devam ederse danisirim dr’a bakalim😕