ayse93 Kızlar daha önce başına gelen oldu mu kabızlık 2 gündür çekiyorum ne yaptıysam fayda etmedi karnım gaz doldu sürekli karnıma ağrılar giriyo tavsiyeleriniz varmı?
Edahmm ayse93 armut kesinlikle bide yesiklerine dikkat et bazı şeyler kabız yapıyomuş mesela bana havuç hiç yaramıyo armut düzelti ☺️
Sedanindenizi ayse93 Tam olarak şimdi ben de bunu soruyordum. 11. Haftadayim bende daha once yasamadim bu hafra basladi☹
Kuzeyufuk ayse93 Mandalina portakal asitli şeyler daha çok gaz yapar koladan pay biç eğer ki ishal olmak istiyorsan yani kabızlığın gitsin istiyorsan günlük 3 litre suyunu asla eksik etme ve fıstık ye birazcık üstüne de su iç
Zeehhrraa Bekunis draje yada duphalac surup dedi ben önce şurubu aldım o bile fayda etmedi sonradan bekunis draje aldım akşam içtim sabaha çok iyi geldi sancı yapıyor sadece çok iyi geldi ama doktorunuza WhatsAbı varsa sorun alın
bilgs15 Zeehhrraa bende bekunis içiyorum başkası fayda etmiyor 2 güne 2 tane içiyorum kendi doktorum iç dedi ama devletteki doktor sancıdan dolayı erken doğumu tetikler dedi bende kararsızım 🤦🏻♀️
Zeehhrraa bilgs15 evet dogru dur ama ben sıvı beslenemiyordum çok sıkıntılı geçti bu zamana kadar artık 1 saat ıkınınca son çare denemek istedim çünkü bence 1 saat ıkınmak daha çok kötü sürekli kullanmam zaten çok nadir kötü oldukça hayatım da ilk defa böyle bir şey yaşadım çok zor gerçekten doktor bana birşey demedi erken dogum gibi falan belki de küçük oldugu için dir teşekkür ederim bilgi aklımda bulunsun
Kuzeyufuk Emel38 Evet ama size değil bu posta atan kişiye demek istedim çünkü post atan kişinin kabızlık ve gaz sorunu var sizin dediğiniz şey gaz yaptığı için böyle bir yorum yazdım
Lemonade ayse93 gün kurusu kayısıdan hoşaf yaptım 2 kaşık şekerle şimdi kuş gibiyim 😌 makatta çatlama bile olmuştu benim şıp şıp kan damlıyordu çok kötü bi durum ya kötüye gitmeden önlemini alın derim
bilgs15 Zeehhrraa bende mecburen kullanıyorum canım , yoksa asla ne şurup ne kayısı işe yaramıyor ki , Allah korusun cümlemizin bebişlerini bizlerin de sağlığını , hayırlı ve vaktinde doğumlar diliyorum 🌺
Lemonade Bsmlh en küçük tencerenin ⅓ ü doluydu üstüne kadar da su koydum 2 kaşık da şeker attım baya şişiyor kayısı ben de ilk kez yaptım 😅