ogaran Bence kesinlikle çok güzel bir şey süpürülmüş evden çıkan toz şaka gibi. Hamile olunca aldık, malum artık işleri yapmak zor oluyordu. İyi ki almışız diyorum. Çocuk olunca 2 dakika bile çok kıymetli olacak, ev işlerini pratik hale getirmek gerekiyor. Biz 3300 e alıp 6 taksite böldürdük, bebısın masrafları ile çakıştı ama bir şekilde sağladığı kolaylık sayesinde katlanıyorsun.