Bana 2 ay korun demişti, rahimde hafif yapışıklık çıktı hsg çektirdim bu ay da korunacağız, bir sonraki adete göre karar verecek. Doktorunuzu dinleyin mutlaka çünkü herkesteki düşük aynı şekilde değil, bazıların da 1 ay korunmak yeterken bazılarında 6 ay korunmak gerekiyor. Rahminizin durumuna göre doktor bilgi verecektir zaten 😊