Ebrumert canım korkmanı gerektirecek hiç birşey yok.. öncelikle korkuyorsan normal doğumu unut. Doğumun zorluğuyla ilgili abartan çok kişi olur dinleme. Yaşamımızda kolay olan ne var? Hiç birşey...! En kötü genel anestezi alırsın. Teknoloji ilerledi ameliyatlar artık zor değil. Anestezi yan etkileri minimum düzeyde. En fazla olacak şey sezaryen sonrası ağrı olacak onu da kuzun kucağındayken anlamayacaksın bile 😇 korkma hiç.. sağlıkla kucağına alırsın inşallaah yavrunu