Ebrumert kesinlikle hamillelik pskolojisi kötü herkeste farklı etki yaratıyor,bende hep keyifsiizm mesela,içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor ,en yakın arkdasşarım arıyor açmıyorum o derece,gereksiz ağlama nöbetleri,,,bla bla...hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🙏dua ediyorum içim rahatlıyor biraz,canım benim kendi kendini telkin et 😘😘