Kediannesi123 I has Aysesss o hastanede Ahmet ışıktan a gidiyordum geçen yıl 2500 lira civarı ödemiştik sanırım
yasemin333 Aysesss canım arkadaşım 1 yıl önce Ahmet ışıktan da sezaryen oldu fiyat 1600 müş bu sene de 2000 falandır forum yaşamın diğer doktorları da böyledir fiyatları
Kediannesi123 yasemin333 yok normal doğum su erken doğdu bebeğim plansız bir şeydi o yüzden tam miktar ne kadar ödedik çok hatırlamıyorum ama 2500 civarı sanıyorum. Epiduralli normal doğum
Gamze0502 Bn gdiyorum şuan 20 haftalığım himmet bey muayene ücreti 100 tl ama doğum ücreti 1500 2000 arası gbi biliyrum hastaneyi arayıp sorabilirsn bnce net olarak öğrenirsin
Kediannesi123 yasemin333 dediğim gibi etken doğum oldu benim bebek küçüktü o yüzden zor olmadı doğum başlamıştı zaten
Aysesss A-F-B aynıdır bence ya olmadı ona gecerim cok ovuyorlar çünkü o bayanı normal dogum dimi canım
Dilek-33 Aysesss 14 gün önce Doğum yaptım eşi Gülay hanım da normal ve sezaryen 1700 epidural isterseniz 2000 ama yılbaşından sonra zam gelecekti