Nileliz Plasenta bebeğin eşi biraz aşağıda rahime yakın olupta sonradan yukarı çıkan. Yada Normal doğum yapan var mı ?
Ydgrshn Nileliz benim de oyle suan 13 haftaligim doktor biraz cikmis yukari dedi progstan kullaniyorum toplanir herhlade doguma kadr insallah sezeryan olmam cok korkuyorum
Aryam-15-15 Nileliz ay cnm banda dun aynu şeyi dedi plasenta rahmi kaptiyo dedi aşgda dedi ama cok buyk bi ihtmal yukari cikacni soyledi ins cikar cnm ikizmkinde 19 haftlagim cikminca neler olcani soyledmi sanada
Ozgnzgn Nileliz ben de 22 haftalığım doktrum 32. Haftaya kadar yukarı çıkma ihtimali var dedi inşallh düzelir zamanla 😬
Nileliz Ydgrshn ben korkmak değilde nirmal doğum çok istiyordum umarım hepimizin yukarı çıkar ve sezeryan zorunluluğu olmaz
Nileliz Aryam-15-15 hiç telaş yaptırmadı yukarı çıkar merak etme dedi sadece . Normal doğum çok istiyorum inşallah bundan sebep sezeryan olmam :(
Nileliz Ozgnzgn bana da bir sorun yok yukarı çıkar dedi hatta hiç uyarıda da bulunmadı dikkat et ağır kaldırma falan telaşlandirmadi. Ama internette ufak bı araştırma yapınca tedirgin oldum açıkçası
Ozgnzgn Nileliz aynen benim dr bide 26. Haftada kontrol edices erken daha bunu düşünmek için demişti hatta bakalım 🙄
Aryam-15-15 Nileliz bana dedki erken dogum ve kanamanin olabliceni dedi ya korkyom bn sezryana razyim tek erken dogmasinda sen kacnici haftdaydin cnm