irorkay aynı durumu bende 8. Haftamda yaşadım canım acile gittim hemen düşük tehlikesi dediler yatış yapalım felan dediler kabul etmedim. Alttan muayene de kabul etmedim. Zaten kendi doktorum bana progestan vermişti onu kullandığımı söyledim dinlenin felan dediler. Birdaha hiç tekrarlamadı 9+4 deyim şuan 2 gün önce kendi doktoruma gittim durumu söyledim corasprin kullanıyorum onu kullandığım için bu tür kanamalar olabileceğini söyledi. Bence bekle tekrarlarsa git derim ben. Bol bol dinlen canım. İnşallah sağlıklı gebeliğin olsun ve sağlıklı evladın 🥰🙏🏻