Mervemercan 12+3um canm
Ikili taramaya yaptırdık daha bugun aldik sonucunu hqmd olsun temiz çıktı
Ilac olarakda omega 3 gynofero kan ilacı ve devit damla kullanıyorum
1 bucuk kilo vermistim 60 kiloyum suu an bulantil yok ama.kusma hissi var oglene kadar falan bisey yiyemiyorum sonrasindada azar azar yiyebiliyorum o yuzden biraz kilo vermişim onun dışında bi skntimiz yok hamd olsun ikili taramada doktorum erkeğe benziyor ama cok hareketli bebis tam göremedim 1 ay sonra net bisey söyleriz nasipse dedi canm