Bugun kontrolum vardi. Doktor 4 boyutluya gir dedi. Sekreter zorunlu degilsin diyince acaba sikinti mi var diye korktum. 2li taramani yaptirdin mi diye sorup sonra bunu yap diyince kusku oldu. Yoksa herkes rutin olarak mi yaptiriyor bilgisi olan varmi. Yapsak bile sirnakta yok sevk ile baska ile gonderecek🤔🙄😒