Anne18 valla ben aksam yemeginin pesind iciyorum tok karnima.
once bir sure ac karnima icmemi soyledi doktorum ama ac karnima hic bir ilaci icemiyorum gun boyu kusmaktan olduruyor normalde hic bir seyim yokken acken ilac ictigim oluyordu en sonunda konustum doktorla o zaman tok karnina al aksam ogle sabah farketmez dedi gun icerisinde tuketmis olman onemli dedi. O yuzden aksam yemegnin pesine tok karnima aliyorum ben