Meri112 ya ben zaten bütün testlerimi yaptırmıştım bide o testler bebeğe daha çok zarar veriyor allaha emanet ettim doktor her seferinde bebeğin çok iyi dedi bi anormallik görseydi yaptırırdım olmadığı için yapmadım bide çoğu doktorlar bebeğin bişeyi olmadığı halde özürlü falan diyolar sanki özürlü olsa aldıracak mıyız o yüzden yaptırmadım pişmanda değilim ben ilaç bile kullanmadım vitamin ilaçlarını