DiplomaliEvHanimi bence en önemlisi sadece doğuma odaklanıp doğru ıkınmayı yapabilmek. İlk doğumumda ıkınamadım, çok panik yaptım doğumum çok zor oldu.
Sancılarda canım nasıl yanacak diye düşünmeyin, her sancı bebeğinize sizi kavuşturan aracı olarak düşünün.
Dilerim çok güzel bir doğum olur