Minik2829 tamam, az cok okudum tahmin edebiliyorum ama icinden cocuk cikacak bizler icin biraz gec bi endise gibi geliyor bana. Sezaryen de olsa bie kocaman canli cikacak insanin icinden yani vajinadan aparat takilip iki parmak sokulmasi karninin yarilip bebek cikarilmasi, dikis dikilmesi kadar buyuk bi mesele degil uyusuk da olsa insan, normal dogumu zaten konusmamiza bile gerek yok, sekli belli 🤷🏼♀️ Bana garip gelen durum bu. Surecin sonunda her turlu buyuk seyler olacak bu cok kucuk bi detay. Ama tabi herkesin kendi kaygilari farkli bisey diyemem