Nuuuurrrr Kızlar instagramda alıp memnun kaldığınız ve uygun fiyatlı isimli hastane çıkışı sayfası var mı
Abcxyz Nuuuurrrr aklimatasarim diye bi sayfadan yaptirdim cok guzel oldu gayette uygun oldu disardaki hastane cikisi ile ayni fiyat ama ozel baskili ☺️ Kapida odeme ayrica
Zeyzey41 Nuuuurrrr butikbebecik 11li hastane cıkısı aldm 150 lıra kargo ıcınde gayet guzel ıstediğinz her desene seçebiliyorsunuz
UmayAsya Nuuuurrrr esilaaksesuar da yaptırdım ben tulum eldiven şapkası 50 tl cook güzel geldi isterseniz resim atarım
Sbnll Lina tasarımda yaptırdım. Diğer hastane çıkışlarına göre fiyatı daha uygun geldi. İsmi baskı olarak değil nakış olarak yapıldı. Sayfayı inceleyin isterseniz.
Ecem1818 Bende battaniye istmyorum sadece tulum istyorum öyle yaparlamı acaba malum korona var hiçbir yere gidemeyecek misafir zaten gelmez.resim çekimi için lazım sadece
ipekursat Zeyzey41 ya siz deyince sayfayı inceledim sanırım bende ordan yaptırıcam.İçinize sindi mi😇Bir de eft havale olması kafamı karıştırdı her hangi bi sorun oldu muu