B0220 Astadavistabeybi canım çok geçmiş olsun yürüyüş temizlik yaptım diyorsun haftan da 38. Hafta sanırım çok fazla yorulmuş vücudun muhtemelen bebek de artık kanaldadır doğdu doğacak 😊😍 doğum çantan hazır olsun hem doğsa da korkulacak bişey yok erken doğum sayılmaz o yüzden korkma 🙏🏻hayırla sağlıkla alıp kucağına gel inşallah 🤲🏻♥️😍
Astadavistabeybi B0220 erken değil kuzum ama beni korku sarıyor bazen diyorum ki doğururum ya ne olacak sonra diyorum ki ben bunu çıkartamam 😬😬
Bsmlh Astadavistabeybi sen ne zorluklar cektın hepsini okumuştum artık inşallah Kocaman oldu bebegın rabbım saglıkla kavustursun seni bebişine şimdi senin o sıkıntıların bende aynılarını yaşıyorum dilerim benimkide dayanır bizleri habersiz bırakma dualarım seninle🥰
Astadavistabeybi Bsmlh ay gerçekten öyle ya resmen 9 ay değil 9 yıl gibi geldi çektiklerim uzun bir süre çocuk düşünemem ya Allah kimseye yaşadığım kötü şeyleri yaşatmasın hep iyi haberler alalım inşallah sizin durumunuz nasıl kaç haftalık oldunuz
ilgin22 Astadavistabeybi öyleydi 39. Haftamdaydım annemler önden yürürken az yavaş yürüyün diye bağırmıştım 😂 belki açılmanız vardır bi doktora görünün
06busraa Astadavistabeybi nts sancı çıktı gttm ben 37 haftalıgım suyun kanaman olursa sıklaşırsa sancın gel dedi beklıorm ama o agrı geçmedi yürümek ve yerden kalkmak zülüm resmen
Bsmlh Astadavistabeybi benım 18+ 5 erken doğum riski plesente beslenmeyi keser diye aspirin kan sulandırıcı devam 2 gündür gazmı bilmiyorum soldan bişi vuruyo nefesım kesiliyor anlam veremedım dr bişi yok dedı ama işte insan herşeyi başka seye yoruyor benım ilk öyle 7 ay 7 yıl gibi geçti bunda da 2 haftadır zor allahım saglıkla zamanında versın🤲
B0220 Astadavistabeybi al benden de o kadar 🙈😁 Allah yardımcımız olsun bi şekilde doğuracağız artık 🥰🤲🏻♥️😄
Astadavistabeybi Bsmlh rabbim sizlere şifa versin inanıyorum ki sizde buraya doğuramıyorum postu açacaksınız hepsi geçiyor gerçekten yaşarken çok zor geçiyor ama sonra ne çabuk geçti kötü günler iyiki geçti diyorsunuz anne olmak çok zormuş
Astadavistabeybi Bsmlh gidemedim gündüz uyumuşum sonra sıcak duşa geçtim o iyi geldi derken tekrar başladı doktoruma yazdım ondan cevap bekliyorum belden dizlerime kadar ağrı var hiçgeçmeyen
Ahsennurrrr Astadavistabeybi doğum eli kulagindaaa🤭🤭 dikkatli ol canimm heran gelebilir asaagiya demekki doğum pozisyonu aldığında özellikle kafası baskı çok yapıp can yakıyor bu şekilde ilki geldi o hafta benimde🤭😂
Astadavistabeybi Ahsennurrrr ay çok korkuyorum doktoruma yazdım yarın randevumuz var zaten ama ilk defa böyle oldu eşim tutmadan yğrüyemiyorum
Ahsennurrrr Astadavistabeybi assagi demekki çok baskı ediyor kuzum doğuma gitmeden gece suyum gelmişti beni bıraksalar emekliyerek giderdim o kadar kotuydum bende senin gibi inşallah bir avazda su gibi doğumun olur 🤲🌼