Arkadaşlar benim gibi hiperemezis gravidarum yaşayan varmı 10 haftalık hamileyim 6. Haftadan beri kusmam bulantım kesilmedi sürekli ne yersem içersem kusuyorum 9 kilo verdim bebek iyi çok şükür ama beni çok yoruyo bu durum hastanede kaldım serumlar aldım geçmiyo ne zaman geçer artık normle dönmek istiyorum su içmeye hasret kaldım Google doktorun koyduğu teşhisi yazınca bu çıktı eklemek istedim ->Hiperemezis gravidarum, hamilelik esnasında ağır sabah bulantısı ile kendini gösteren nadir bir sağlık sorunudur. Kusmanın şiddetine bağlı olarak kilo kaybına, dehidrasyona ve kanda veya idrarda toksinlerin birikmesine yol açabilir. 1000 hamileden 3 tanesinde görülen bu sağlık sorunu
Yardımcı olursanız sevinirim