Slm Benim hesaplamama göre 9 haftalık hamileyim ama hastaneye gittiğimde doktorum 4 ile 6 hafta arası dedi geç döllenme olabilir henüz kalbi atmıyordu bi kaç gün sonra hastaneye gidecem kalp atışı için dualarınızı esirgemeyin🙏Bende hamilelik belirtiler tam olarak şöyle sadece kaşık ve bacak ağrısı var ondan hariç hiç belirti yok 2 ci gebeliğim ilkinde baş dönmesi mide bulantısı çoktu bunda yok maşallah ama kasıklarıma aşırı sancı giriyor bacağım kötü ağırıyor acaba bi sorunmu var bilmiyorum sizde durumlar nasıl belirtileriz nelerdir 🙂