Helinnnssss Günaydın hanımlar. Ben bı saat sonra hastaneye gidecem çünkü kalcam da bacaklarımda ve karnında ağrılar var 4.5 aylık olduk fakat ağrılarım arttı. Bı de yani 18. Hafta da 3 boyutlu foto çekebilir miyiz doktora söylersem çeker mi?
lifeofmybaby Helinnnssss aynı haftadayız aynı durumu yaşıyorum uyutmadı bu gece ağrı inşallah geçer ikimizinde😭