Huzurmelegim_28 Merhaba hamileligin 6.haftasindayim en basta bi lekelenmem olmustu ama dun yine gordum hafif ama simdi tuvalete kalktigimda pembemsi gibi gordum bu normallmi suan cok korkuyorumm 🥺🥺🥺👼
koala06 Huzurmelegim_28 Kanamanın lekenin her türlüsü tehlikeli olabilir. İhmal etmeden doktora gidilmeli canım
Busra34ybg Huzurmelegim_28 normal de olabilir ciddi biseyde o yüzden hiç ihmal etme ve direk doktorunla görüş canım
Ayssmom Yerleşme olabilir ama olmayabilirde en iyisini doktor bilir buradaki kimse bilemez hiç bekleme acilden git bence