Margaret Kızlar pkosluyken kan değerlerimizden hangilerinin düşüklüğü / yüksekliği durumunda gebe kalamiyorduk ? Kan testi baktirmadan korunmayı bırakmayalım diye düşünüyorum ama biyandan da kan vermeye gidemiyorum korona var diye
gel_artik_bebegim Margaret bilmiyorum ben 3.5 senedir pkoluyum bir suru doktora gittim benim ultasondan ve düzensiz adetten anladilar kan tahlili isteyen okmadi bunun için özellikle kan tahlili yspildi ama klasik troid şeker onlara bakildi
Gozde2625 gel_artik_bebegim aslında yapması gerekiyor bende pkoluyum ve her gidişimde testosteron değerine LH ve FSH bakılıyordu.Prolaktin düzeyime de bakılıyordu.
gel_artik_bebegim Gozde2625 şimdi e nabizdan baktım 1 sene önce bakılmış LH ama yeni tahlillerimde yok o zaman da 4.27 çıkmış nasıl sizce
gel_artik_bebegim gel_artik_bebegim bu arada prolaktin bakilmamis progesteron bakılmış o da 3 cıkmış prolaktin 1 sene önce 26 cıkmış
Gozde2625 gel_artik_bebegim normal gibi duruyor bildiğim kadarıyla.Benim prolaktinim yüksekti oda engel oluyor bazen gebe kalmaya.
Margaret Gozde2625 gözde hanım hangi hormonlarının yukseligi veya düşüklüğü engel oluşturuyor gebelik icin. Bu arada bu hormon testlerimizi sağlık ocağı tam yapıyor mu … ?
Nil09 Margaret adetin 3.günü yapılan hormon tahlillerine bakılması gerek.Saglik ocağı yapmıyor diye biliyorum.LH hormonu FSH dan yüksek çıkarsa pkos u destekliyor.Amh testi yaptırabilirsiniz pkos un derecesini net bir şekilde öğrenirsiniz.Tsh 2.5 altında olmalı gebelik için.Prolaktin yüksek olurda o da engel hamile kalmaya.