Beni bilen bilir 1 yıl 2 ay dir evliyim ve çocuk istiyoruz ama nasip olmadı malesef bu ay prodoctor test diye erken gebelik testi aldım 2. Çizgi çıktı ne kadar mutlu oldum hamileyim diye ama yine de içimde bir şüphe vardı ya yoksa diye dün eşim comfort diye bitane getirdi mor kutulu o da erken gebelik testi malesef onda hiç birşey çıkmadı yani demek istediğim hamile değilmişim ama böyle testlerin üretimi neden oluyor anlamıyorum böyle hassas bı konuda neden böyle üretiyorlar hiç anlamış değilim neyse uzun lafın kısası ben yaşadım siz yaşamayın bu hayal kırıklığını şuan gerçekten çok üzgünüm evlat evin nesesidir ve gerçekten evimiz boş gibi hissediyorum dilerim rabbim herkezin evini neselendirsin daha fazla diyecek biseyim kalmadı Allah herkezin yardımcısı olsun 😔😔😔😔