Minannesi Son 22 gün ikinci doğumum bugün hastane çantasını hazırladım hiç heyecan yoktu şimdiye kadar bir anda başladı 💐
tbmn Minannesi Benim de ilk doğumum olcak son 13 günüm 38+1 olduk bir heyecanla bir korkuyla bekliyorum 😄
Oglakdorukcum Minannesi heyecanımı bilmiyorum ama ben hiç uyuyamıyorum 🤧 gece temizlik yaptım belki 2 saat uyumusumdur kendimi temizliğe vurdum ama sanki yorulmam gerekirken daha cok enerjilendim 😭
Lebis6 Minannesi son 23 benimde 🌸 Korkumu heyecan mı Ne hissettiğimi bilmiyorum sanırım 🤷🏻♀️ 😂 biran önce kavuşmak istiyorum ama 🥰
tbmn Sibelglgakn Geleceği yok gibi hiç bir belirtisi yok sancım da yok 😀 bekliyoruz bakalım kızımızın nazını 😀
Ssmzsh Oglakdorukcum doğuma artık aZ kala bi enerji gelir derler büyüklerimiz ama kullanmamak yatmak gerekirmiş doğumda lazım olacağı için yatın dinlenin boşverin temizliği 😊 sağlıkla gelsin yavrunuz🌺
Oglakdorukcum Ssmzsh uykum gelse 😂 cin gibi gözler yok herzaman yapmıyorum ama bakıyorum hamlanıyor insan harekette gerekiyor dengede tutmak lazım galiba