mom9792 merhaba arkadaşlar, 20+3 haftalık gebeyimx ankarada detaylı ultrasona gittim bebekte 2.8 mm yarık dudak dedi doktor.bir de başka uzmana gözükmek istiyorum önerdiğiniz doktor var mı şehirle beraber yazarsanız sevinirim
dugmeninannesiii mom9792 canım ali ipeği herkes çok öneriyor. Ben doktoruma sormuştum bende ali ipeğe yönlendiriyorım demişti. Sanırım 500 tl ücretide
Senayyalcin mom9792 Canım bence detaylı yerine renkli tercih etmelisin zaten ikisi benzer şeyler en azından daha anlaşılır olur
Cellist61 Oykuaygun detaylı dedikleri renkli mi oluyor ? Hani şu sarımtrak bebek ultrason görüntüleri olan? Bana bugün detaylı adı altında siyah beyaz olanı yapıldı organlara vs bakıldıda pek anlamadım
halitefe Oykuaygun sarımtırak olan dört boyutlu ultrason detaylı daha farklı bişey tüm organlarına falan bakılır bebeğin detaylı demeleri cihaz farkı değil inceleme farkı aslında
Cellist61 Ates2020 o renkli ne zaman oluyor hani bebeğin yüzü tamamen belli olan fotoğrafı ne zaman veriyorlar bize 😍
Derinsmom mom9792 ben Sinan Tan’a gittim ve çok memnunum 1 saat inceliyor ve bence çok iyi bi bakın derim
Ates2020 Cellist61 o ayrı canım aslında bütün cihazlarda var 2D-3D ama işte açarlarsa açıyı yakalarlarsa bizim doktorum bu konuda vasat doğru düzgün bi foto alamadım hiç ikinci hamileliğim artık kağıt bile istemiyorum😏