Eda1201 Fitil ile doğumu başlatılanlar var mı ? 39+4 olduk… 40+0 da fitil ile başlatılacak. Şuan 2cm açıklık var.
Pnrysr Eda1201 fitil sadece normal doğum yapacaksan içinin boşalması için veriliyor. Ben de aldım. Sonrasın da suni sancı aldım. Suni sancı denilen şey de bildiğiniz serum veriliyor.
fatmaa3440 Eda1201 valla bemm sıfır açılma yumuşama bile yoktu ilk hamileliğimde fitille yumuşama oldu 1cm açıklık snra suni oldu benm biraz uzun sürdü fitil çok etki etmedi.ama arkdşmda çok çabuk etki etti kişiden kişiye değişne nir süreç