Bugün 3 te sol kolumdan tetenos aşisi oldum yaparken acımadida aradan 7 saat sonra ağrı hafif başladi şu anda sol tarafimda hafif bir ağri var ama sol tarafım komple bacağim belim falan da yani. Bu normal midir aynı zamanda bazen hafif üşüyorum bazen çok sıcak geliyor