Kızlar aralığın 13 ’ün de bıraktık korunmayı bebek istiyorum allah izin verirse. O günden bugüne Her gün karnımda hafif hafif sancılar oluyo. Beklenen adet tarihim 1 ocak 8 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. O sancılar gebelik belirtisi olabilir mi sizce ?