defnem34 bende göğsümden anlamıştım erken gebelik testinde negatif çıktığı halde normalde adet olmadan göğüslerim şişer ve acırdı o ay sadece şiştiler adete dair hiçbir belirtim yoktu ve benim çok düzenlidir adetim kasık batmalarım falan olmuştu öyle anlamıştım tam adet günümde pozitifi gördüm gönlünüze göre olsun her şey 🌸