Kızlar 31 haftada karın düşmesi normal mi?Bundan önce hep yukarıda ydı karnım ama bikaç gündür düşmüş gibi hissediyorum sanki bebek cok asagıda oynuyormuş gibi birde sürekli idrara cıkma durumum var ve görüntü olarak ta karnım düşmüş gözüküyor. Nefes alamazdım kaburgalarımda hissederdim şimdi azaldı nefes darlıgım da. Normal mi acaba bu cok stres oldum son bikaç gündür. Hastaneye gitmem e daha iki hafta var eger anormal bir durumsa kontrole gideyim 😔