Şuan bende tüp bebek yaptırıyorum özelde adetin 2 günü gittim iğneler verdiler tahliller istendi eşim ve benden Cumartesi tekrar gidicem yumurtaları büyütülüyor şuan sonra yumurta toplanma olucak o gün eşindende sprem isticekler her gün seni arıcaklar şukadar yumurtan kaldı diye sonra 5 gün son gün yanı en kaliteli kalan yumurtalarını donduracaklar 1 veya 2 ay sonrada transfer yapılıcak transferden 15 gün sonra test yaptıracaksın Allah’ın izni ile inş pozitif çıkar