Twinsmom48 27 haftalık iki gebeyim bebeklerden birini kaiskalrimda hissediyorum ve ağrı yapiyo bu . Otururken sorunum yok ama yatarken bebek çıkmaya çalışıyo gibi swnki😂 normal mi aşağıda hissetmem
KbraBerker Twinsmom48 sırtüstü yatıyorsan ondan rahatsz olup hareketlenio olabilir ama kasıkta hissetmen normal için rahat olsn yerleşecekdir tabi çok aşırı bir ağrın varsa doktora gitmelisin
Twinsmom48 KbraBerker çok aşırı değil ama var sabahalri olmuyo bunlar hareket ettikçe oluyo sakin olduklarında yok mesela