merhaba, bugün kontrolüm vardı.
bebiş büyüyor 1 hafta önde gibi 47 cm 2200 çıktı kilosu.
bende 15 kilo aldım🙈
çok fazla meyve yiyorum , en az yarım litte süt içiyorum, doktor biraz meyve için porsiyonları küçültmemi söyledi ama inanılmaz hararet oluyor bu zamanlarda durduramıyorum😬
sizde durumlar nasıl 🤗