Irmakayla Merhaba bende aynı durumu yaşadım taburede oturarak ılık suyla ve kısa süreli olacak şekilde yaptım. Banyo sıklığını da en aza indirdim,havalar soğuk olduğu için bir şekilde idare ediliyor. Sıcak su kesinlikle kullanmadım. Umarım tekrar yaşamaz, sorunsuz devam edersiniz ama yine de dikkatli olmak her zaman iyidir.