DilekAkkayaYksel Sabah goguslerimi incelerken sıktım biraz ucunu çok hafif süt geldi ucu beyaz oldu başına gelen var mi bi sakincasi var mi?
DilekAkkayaYksel kbrclbkc hadi ya ben cok kortum sasirdim kontrolumede iki hafta var daha hic sordun mu doktoruna canm normalmiymis?
kbrclbkc DilekAkkayaYksel normalmiş hatta sevin bence sütün bol olacak demişti 🙂 ama sıkmamanı öneririm erken doğuma sebep oluyormuş bırak kendiliğinden aksın atletine benim hosuma gidiyo akması hiç sıkma 😉
deletedmom99 Canmm sutunun gelmesi normal ama onu sıkarak uyarman hem daha cok gelmesini hemde ilerki haftalarda erken dogumu tetikler
DilekAkkayaYksel kbrclbkc ins herkesin bol olsun evlatlarimiz doysun ins canm ilk defa siktim zaten cok hafif o da ucu beyaz oldu bulascak kadar degildi ama
DilekAkkayaYksel mrvedgli evet ilk hamileligim ilk defa hafif siktim zaten elime atletime bulascak kadar degildi ucu beyaz oldu canm
DilekAkkayaYksel Rasev doktoru aradim normal ama sikma sakin erken dogumu tetikliyo dedi kizlarinda dedigi gbi