Kızlar merhaba bugün sabah cok hafif belimde ve kasıklarımda dzüensiz sancım vardı nst çekindim bir şey cıkmadı. Muayenede 2 cm açıklığım vardı bu saate kadar ne nişan ne su ne de artan sancım olducok iyiyim şuan .. böyle bir şey yaşayan oldumu? Ne zaman doğurcam 😁 ilk gebeliğim bu arada