Semazrl Sevgi47 taburede kılmak çok doğru değil yere oturup ayaklarınızı uzatarak kılın zor olamazsa dini açıdan uygun değil tabure
Sevgi47 Semazrl ayaklari uzatarak hiç kilamam heralde buseferde sırtımdan kilamam o şekilde zaten sırt agrilarim çoğaldı hamilelerin derdi gerçekten bitmiyor Allah sabır ve yardım etsin inşallah 🤲🏻🤦🏻♀️
Semazrl midekoruyucu kendinizi illaki ayakta durcam diye zorlamayın ama İslam kolaylık dini Rabbim kabul eder önemli olan niyet
Aslihan93 midekoruyucu canim hastalık durumunda oturarak kilinabiliyor zaten . Benim bel agrilarim cok oluyodu o zamanlar oturarak kiliyordum . Daha sonra rahim agzi yetmezliginden dikis atildi ondan snrada tamamen oturarak kildım. Herkesin durumu birbirini tutmayabilir
midekoruyucu Aslihan93 ama ne bileyim henüz daha yeniyiz ya hani acaba diyorum ben mi abartıyorum 🤷🏻♀️ Tuhaf düşünceler geliyor beynimin içine
zepbjk midekoruyucu Tabii araştırabilirsin yaşlılar kılar ya hani dizinden sorun olanlar falan arkasına sandalye koyup öyle. bu yardımcı olur belki sana hangisi uygunsa zaruretine ama ayakta başlama imkanın varsa ayakta başla
Aslihan93 midekoruyucu midekoruyucu elinde ilmihalin varsa ordan okuyabilirsin veya fetva icin diyanetin alo fetva hatti var orayi arayip daha detayli bilgi alabilirsin
Merakliana midekoruyucu cnm benm başım dönmeye başlamıstı secdeye giderken o yğzden oturarak kılıyorum 2-3 haftadr ve agrım cok oluyodu diye. Allah kabul etsin hepimizin ibadetlerini kendni çok zorlamamanı tavsiye ederim ❤️ Bu arada 33. Haftadaym
midekoruyucu Merakliana Maşallah Allah kabul etsin İnşallah 🤲🏼 Doğru söylüyorsunuz bi çok arkadaş da aynı şeyi söyledi, bizim güzel dinimizde zorlama yok Rabbim kabul eder İnşallah 🥰🤲🏼
Semazrl Sevgi47 aminn inşallah o zaman kolayıniza nasıl geliyorsa öyle yapın Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😊
Lezginka midekoruyucu aynı şeyi yaşıyorum.. Karnın da belirginleşti mi? Namazımı da zor kılıyorum.. Bu şişkinlik beni psikolojik olarak da çok rahatsız ediyor, 10+4üz..
midekoruyucu Lezginka karnım şişlikten dolayı mı büyüdü bilmiyorum patlayacak gibiyim çünkü henüz çözemedim 🤦🏻♀️ Çok zor eğilip kalkmak
Lezginka midekoruyucu tam olarak aynı durumdayım sanırım bu haftalara özel bir durum.. Yarın doktora gidicem, şişkinlik için ne iyi gelir öğrenip sizi de bilgilendiririm, mutlaka kendi doktorunuzla görüşürsünüz zaten. Umarım 2.trimesterda daha rahat oluruz
19231923 midekoruyucu ben ilk aylarda normal kıldım sonra ağırlaşınca bide bebeğin eşi aşağıda demişti doktor kasıklarıma vuruyordu çok eşimde çok kızıyordu oturup kıl diye artık oturarak kılıyorum zaten eğilip kalkamıyorum 38 oldum artık Allah kabul etsin artık ne diyim mecburiyetten 😔
midekoruyucu 19231923 Allah kabul etsin İnşallah 🤲🏼 Yüzmüş kuyruğa gelmişsiniz Maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍
midekoruyucu Aslihan93 ilmihal daha sağlıklı sonuç verir aslında haklısınız şu aralar kafam öyle durgun ki hiç aklıma gelmedi, teşekkür ederim 🌸
Birtane2307 midekoruyucu bende oturarak kiliyorum niyet önemli Allah kabul etsin insallah yapscak bsy yok midemiz bulaniyor keyfi degil ki cnm