Kızlar merhaba,
Henüz 11 haftalığız ama aşırı şişkinliğim ve mide bulantım var. Namaz kılarken eğilip kalktıkça karnım iyice sıkışıyor ıhlaya tıslaya namaz kılıyorum 😞 secdedeyken sanki midemdekiler ağzıma gelecek gibi oluyor.
Sizler buna nasıl çözüm buldunuz ?
Eşim oturarak kıl diyor, ben de elim ayağım tutuyor normal kılayım hem spor olur diyorum eğil kalk 😅 Ama yanlış mı yapıyorum akıl fikir verin bana 🤔