Kizlar merhabq Şimdi size anlatacağım şeyi lütfen yardimci olun benim son adet tarihim 1 Eylül 15 gün sonra rahatsizlandim ve doktora gittim Doktor kan testi istedi verdim Hamile olmadığım çıktı testte sadece yedigim yemek dokunmustu bir serum verdi evime geldim daha sonra 1 ekimde test yaptim birinci çizgi net di 2 ci çizgi biraz silik çıkmıştı 10sonraya randevu aldim doktora gittim ve bana 1 Eylül son adet tarihim olduğu için 1 Eylül den hesaplayarak haftami söyledi ama 1 Eylül de adetliydim üstlelik adetimden 15 gün sonra doktor kan testimde cikmadigini söyledi şuan ben hesaplandığma göre 12+6yim Ama doktorun hesabina göre de 16(2 yim hangisine göre hesapliycam aklim allakbullak