gulcnshn Hanımlar ben 18 haftadayım doktora giitim detaylı ultrason için 24 üne gün almıştım o zaman 23 haftalık oluyor ultrasonu yaptırmak için gec değil dimi siz ne zaman yaptırdınız
musclemom gulcnshn merhaba canim. Detayli ultrason 18-22 haftalar arasinda yapilmasi gerekiyor diye biliyorum. Doktorun daha iyi bilir tabiki. Ben gittigimde 21+4 olacagim. Doktorum daha fazla gec kalmaman gerekli dedi.
Melisct94 Bende 13’üm ayrıntılıya sokcam seni 1 ay sonra dedi benimde kafam karıştı 17de sokuluyormu? 🙄
musclemom Deletedmom15257 benim doktorum 18-22 arasi dedi ama doktorlarin insiyatifi bebegin buyuklugu annenin yasi gibi etkenler degistirebilir.
essrasr gulcnshn ben tam 23+6 günlükken yaptırdım doktorumda gittiğim doktorda birşey demedi ama form imzalattılar ilk önce orda 18-24yazıyordu
gulcnshn İnş geç kalmam o zamana günü baya önceden almıştık çünkü hadi hayırlısı tesekkürler herkese🙏😊