Merhabalar 23. Haftamdayım. 1 haftadır her gece uyandıran sağ el kramp uyuşma ve sancısı yaşıyorum. Bu öyle bir sancı ki beni ağlatıyor en fazla yarım saat sürüyor ne yaparsam yapayım geçmiyor kendiliğinden geçiyor sonra uykuya dalıyorum sabaha karşı yine aynı. Gündüz hiçbir şey yok. Parmaklarımdaki acıyı anlatmam imkansız. Böyle bişey yaşayan var mı?