serapmami Kızlar düşükten sonra tekrar hamile olanlar hamileliğiniz nasıl geçti benim hala içimde bı korku var.😔
Nesli6153 serapmami canım bende düşük geçirdim. Benimde korkularım vardı ama çok şükür şuan 23. Haftamdayım hiçbir sorun yok hiç korkma