Jrhazar öncelikle doktorunuzun ve sizin kararınız en önemlisi. Şahsen şimdiki aklım olsa beklemezdim. Benimle aynı anda bi arkadaşım ile ayni şeyleri yaşadık. Ona da bekle dendi ama beklemedi. Ve şu an yeni bebeği kaç ay oldu kucağında cok şükür. Direk ilk ay yine hamile kalmış. Ben ise baya uzun bir süre bekledim. Corona falan korkutmuştu beni başta. Hastende kürtaj icin yatarken ebeler bile ilk adetinden sonra dene, hemen olur inşallah diye teselli etmişti. Cok örnek verdiler. Ama korkmuştum. Bazen korkmamak ve akışa bırakmak gerektiğini anladim. Pinpirikli olmak her zaman öyle iyi değil. Ha nasip kısmet bu işler o ayrı. Simdi cok şükür sağlıkla bebeğimi kucağıma almayı bekliyorum. Bide açıkçası yaşım yirmili yaşların basinda olsa yine cok takmazdım. Beklemek sorun olmazdı yani. Bunlar benim düşündüğüm faktörlerdi. Ama bu bir tavsiye değil. Sakin öyle anlamayın. Sadece şahsi fikrim. Ha birde ben dış gebelik yaşamadım. Benim bebeğimin kalbi durmuştu. Bunlar yine farklı şeyler. Belki gercekten dış gebelikte beklemek önemlidir. Insallah siz sizin için en doğru ve en güzel karari verirsiniz.