Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, benim sizlere bir dorum olacak . Ben şu anda 29+4 günlük hamileyim ve doğum sırasında bebeğimizin kordon kanini bağışlamak istiyorum .doğarken bile birilerine yardımı dokunabilecek olmadı beni mutlu ediyor. Ancak böyle bir bağış nereye yapılır nasıl yapılır bulamadım . Bilen birileri varsa yazabilir mi?
Not: saklamanın mantıklı olduğunu düşünüyorum. Bağışlamak ve başkalarına yardım etmek istiyorum.
Şimdiden geri fonusletiniz için teşekkürler ☺️