Haticeburann Bayanlar az önce lavabodan 5 dk sonrası şeffaf sümüksü bi akıntı geldi ilk olarak bacağımdan aktı sonrasında lavaboya gittim devamı geldi, daha 32+2 haftalıgım normal bi akıntı mıdır sizce? Yaşayan varmı?
MihricanA Haticeburann Canım bende yasadim sanirim benimki nisandı çünkü hafif pempemsi ve aşırı fazlaydi avucumu dolduracak sekilde 3-4 defa dolu dolu geldi bence seninki normal akıntı çünkü daha cok erken dönemdesin ben 37. Haftadayım
NeseMf Haticeburann aynı şekilde geçen hafta bende de oldu 32 haftamdayım çamaşırımda çok yoğun kıvamlı ve akıntıdan farklıydı hatta tüm gün sancım oldu eşim nöbetten geldiği için telaşlandırmak istemedim doğum çantası bile hazırlamamıştım hemen apar topar kıyafetleri yıkayıp hazırladım akşamına sancım hafifledi o yüzden doktora gitmek istemedim kanlı olmadığı sürece sıkıntı değil diye biliyorum haftalar önce nişan gelebiliyor. Benim ikinci gebeliğim ilkinde 35. Haftada açılmam başlamıştı ama doğumum 38de oldu
Haticeburann MihricanA öyledir dimi bende erken oldugunu düşünüyorum ama yine de burda post açarak sormak istedim yaşayan varmı diye? Gerçekten insan teredütte kalıyor
MihricanA Haticeburann Ama ilk kontrolünde söyle mutlaka doktoruna devam etmediyse stres yapmana gerek yok cunku benim önce hafif hafif başladı birden aşırı yoğun sekilde gelmeye başladı o zaman anladim nişan olduğunu
MihricanA Haticeburann Gitmedim hastaneye çünkü kanamali oldugu zaman gidilmesi lazımmış bebegin hareketlerini takip ediyorum kasilmalarimi falan takip ediyorum kimisinin hemen baslayabiliyormus kimisinin 1 hafta sürebiliyormuş insallah 1 hafta daha bekler de 38 olur en azindan erken gibi geliyor hala bana
Haticeburann MihricanA inşallah dilediğin gibi sağlıklı bi doğum olur canım, Allah yardımcın olsun 🤲🏼