Kbryagci38 benim 20+4 te kasıklarım ağrımaya başladı.. iç bacak kenarları özellikle.
Meğersem normalmiş. 20 haftadan sonra rahim hızlı bir şekilde büyürmüş ve kasıklara ağrı verirmiş. Kaslar esnemeye başlıyormuş. Çatılar genişliyormuş doğum’a hazırlık açısından.. bu çok normalmiş. İnternette her yerde yazıyor 😊 1 hafta önce başladı bende bu ağrı. Takmıyorum çünkü rahim genişliyor. Her şey yolunda insaAllah. Sizinki de aynı durum çünkü haftanız birebir uyumlu.. 20 haftadan sonra bu kaslar ağrımaya başlıyormuş ve esnemeye..